باران احساس

دست نوشته

باران احساس

دست نوشته

...!

دست برداشتن کار سختیست!

هر آدمی اما

دست بر میدارد یک روز

از ماندن

از تلاش

از بغض حتی!


هر آدم یک روز 

دست بر میدارد

از رنجی که 

ااز دوست داشته نشدن میبرده است..‌.!

امروز

یه روزایی هست

آدم اینقدر

حالش خوبه که

هیچ اتفاقی نمیتونه

حال خوبشو خراب کنه!


از این روزا

واسه تو آرزو میکنم...



زندگی...

زندگی یادم داد عاشقی بد یمنه ... دارم عاقل میشم

هم توی رفتارم، هم در دوست داشتنهام ... متعادل باشم


زندگی یادم داد گاهی باید تنها با خودم تنها شم

گاهی لازم میشه خودمو بردارم، با خودم همراه شم


من دارم این روزها، با همین تنهایی، خودمو میسازم

عشق رو این روزها - مثل موهای تو - پشت گوش میاندازم


خیلی از حرفها رو - با همه تلخیهاش - زندگی یادم داد

اونی زودتر میره که تمام مدت بوی موندن میداد


اینکه تا پای جون پای حرفم بودم، بی اهمیّت بود

هر کی صادقتر بود - هر کی عاشقتر بود - در اقلیّت بود




زندگی یادم داد گاهی باید تنها با خودم تنها شم

گاهی لازم میشه خودمو بردارم، با خودم همراه شم




فاتح