باران احساس

دست نوشته

باران احساس

دست نوشته

روز تاره

.

.

.

لبتان پر خنده، قلبتان از مهر آکنده و نورزتان فرخنده باد

.

.

.

آمین...

پیش از تحویل سال برای خودم یه تقویم خریدم.

چون جزء چیزهایی است که واقعا به آن احتیاج دارم

با اینکه زیاد به مقوله زمان و قرار دادن زندگی ام در چارچوب آن، علاقه ندارم، اما تصور زندگی بدون تقویم هم برایم سخته!

این هم از آن پارادوکس های جالب زندگیمه!


تقویم جدیدم پره از جمله های خیلی خوب و الهام بخش

با اینکه روزهای زمستون رو دارم سپری میکنم، اما ناخودآگاه یکی از صفحه های تابستون رو باز میکنم! کاملا ناخودآگاه!

چه جمله قشنگ و بامعنی ای روی تنش نوشته!

"هر وقت به بن بست رسیدی، باید بدونم پشت دیوار، خدا در انظارمه!"

wheneve I reach the dead-end, I am sure God is waiting for me behind wall


چقدر دلم آروم میشه از این جمله های ساده و پر معنا! چقدر آروم میشم!

...

توی این همه سال زندگی کردن و نفس کشیدن(!)، یک سری حقیقت، ملکه ذهنم شدن:

حتی اگه لبخند بیاد و روزی 1000 بار توی روزگارمون بنشینه

حتی اگه از آسمون 100ها 1000 تکیه طلا بباره

حتی اگه موفقیت های دنیایی ریز و درشت بیان و توی زندگیمون جا خوش کنن

حتی اگه...

حتی اگه...


باز هم باید صبح و ظهر و شب، با تموم وجودمون دعا کنیم:

خدایا! یک ثاینه هم حمایتت رو از من دریع نکن... آمین


حتی اگه خدای نکرده اتفاق بدی توی زندگی مون روی بده

حتی اگه بهمون نامهربونی بشه

حتی اگه در موردمون قضاوت اشتباهی صورت بگیره

حتی اگه ...

حتی اگه ...


باز هم باید صبح و ظهر و شب، با تموم وجودمون بگیم:

من با همه زندگی ام رو به تو خدای بزرگوار می سپارم. خدایا! یک ثاینه هم حمایتت رو از من دریغ نکن... آمین


داره بیرون از خونه، باد هوهو میکنه

هوا نسبتا سرد شده

سرما داره بساطش رو توی هوا پهن میکنه و ... من با تموم وجودم دعا میکنم:


خدایا! لطفا یک ثاینه هم حمایتت رو از من... از ما دریغ نکن... آمین





یک اَلوی خوش طعم


!!!I will see in another life

Hello Dear X

برای نهصد و نود و ششمین بار مدام میگویم:

!I'm so sorry

...............................

Dear X

من پیش تر ها هم به شما توهین کرده بودم...

آن هم به دلیل شدت علاقه ام به شما و تواتر بی اعتنایی تان نسبت به خودم بود.

آن روزها زودت از اشتباهم می گذشتید

?But this time ... this time

!!!You are leading me to the he

...............................

Dear X

آن روزهای دور که خیلی جوان بودم و - به گفته خودتان - زیبا

and

شما خیلی خیلی دوستم داشتید، یک بار خدمت تان عرض کردم که آدم ها هم تاریخ مصرف دارند

!!!You did not accept

من و شما، یک برهه تاریخ را با هم زندگی کردیم در این دنیا...

و حالا شما کاملا این تاریخ دنباله دار را کات کرده ای بی خودی

...............................

Dear X

من نه آدرسی از شما دارم و نه شماره تماسی

...Of course, I have a phone number that

یا خاموش است و یا با یک "الو"ی خوش طعم پاسخ داده می شود اما می رود سریع به سمت قطع شدن صدا و امید

...............................

Dear X

من و شما برای چند سال و هر سال چند صدم ثانیه با هم زندگی کردیم

...But now

بعد از این همه سال و ثانیه، مرا رها کرده ای بدون کوچک ترین ردپایی از حضورتان در این دنیا

..............................

Dear X

ایران کشور بزرگی ست

و مهم تر از آن کره زمین، سیاره خیلی خیلی خیلی بزرگی ست!

دقیقا نمی دانم چه وسعتی دارد؟!

اما می دانم عمرم کفاف نمی دهد که هر متر مربع آن را با دقت تمام جست و جو کنم برای یک بار دیگر دیدن شما!

.............................

Dear X

لطفا بفرمایید که من کجای این جهان پهناور دنبال شما بگردم، بدون هیچ آدرس و ...؟!

Thank you for guiding me

!!!I will see you in another life