باران احساس

دست نوشته

باران احساس

دست نوشته

یک اَلوی خوش طعم


!!!I will see in another life

Hello Dear X

برای نهصد و نود و ششمین بار مدام میگویم:

!I'm so sorry

...............................

Dear X

من پیش تر ها هم به شما توهین کرده بودم...

آن هم به دلیل شدت علاقه ام به شما و تواتر بی اعتنایی تان نسبت به خودم بود.

آن روزها زودت از اشتباهم می گذشتید

?But this time ... this time

!!!You are leading me to the he

...............................

Dear X

آن روزهای دور که خیلی جوان بودم و - به گفته خودتان - زیبا

and

شما خیلی خیلی دوستم داشتید، یک بار خدمت تان عرض کردم که آدم ها هم تاریخ مصرف دارند

!!!You did not accept

من و شما، یک برهه تاریخ را با هم زندگی کردیم در این دنیا...

و حالا شما کاملا این تاریخ دنباله دار را کات کرده ای بی خودی

...............................

Dear X

من نه آدرسی از شما دارم و نه شماره تماسی

...Of course, I have a phone number that

یا خاموش است و یا با یک "الو"ی خوش طعم پاسخ داده می شود اما می رود سریع به سمت قطع شدن صدا و امید

...............................

Dear X

من و شما برای چند سال و هر سال چند صدم ثانیه با هم زندگی کردیم

...But now

بعد از این همه سال و ثانیه، مرا رها کرده ای بدون کوچک ترین ردپایی از حضورتان در این دنیا

..............................

Dear X

ایران کشور بزرگی ست

و مهم تر از آن کره زمین، سیاره خیلی خیلی خیلی بزرگی ست!

دقیقا نمی دانم چه وسعتی دارد؟!

اما می دانم عمرم کفاف نمی دهد که هر متر مربع آن را با دقت تمام جست و جو کنم برای یک بار دیگر دیدن شما!

.............................

Dear X

لطفا بفرمایید که من کجای این جهان پهناور دنبال شما بگردم، بدون هیچ آدرس و ...؟!

Thank you for guiding me

!!!I will see you in another life




نظرات 1 + ارسال نظر
hamed شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 02:18 ب.ظ http://hamedz63.blogsky.com

سلام دوست عزیز
نوشته هات واقعا زیبا و قابل درک هستند
با اجازتون وبلاگتو لینک میکنم
برات آرزوی روزهای بهتریو دارم

تشکر از حضورتون
ممنون
من هم وبلاگ شما رو لینک میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد